Het Effect van Direct
Social, digital, content, personalized, activatie of direct marketing. Hoe je het ook noemt; wij noemen het Direct. Direct in de ogen van de ontvanger. Direct in het hart van uw klant. Direct is de impact van iets dat écht raakt, persoonlijk en relevant is. Op het juiste moment, in de juiste context. Van regionale flyeractie tot slimme banner-actie. Het draait om het effect.
Een boodschap die uw doelgroep in beweging brengt. En zo voor u het gewenste resultaat oplevert. Want daar draait het uiteindelijk om; meer klanten in uw winkel of webshop, meer omzet, een bestand vol nieuwe klanten en het behouden van uw klantenkring. Slim, effectief en doelgericht.
Lees de resultaten van het uitgebreide PostNL-onderzoek naar gebruik van marketinginstrumenten en de efficiëntste manier van reclamemaken in het eerste deel van onze whitepaper-serie.
Download hier »
Bekijk in het tweede deel van onze whitepaper-serie de handvatten die PostNL formuleerde om u te helpen met het vinden en mobiliseren van de juiste doelgroep.
Download hier »
Lees in het derde deel van onze whitepaper-serie hoe u op relatief eenvoudige manier kan uitvinden wat uw klanten zoeken en hoe u ze vervolgens aan u kunt binden.
Download hier »
De drijfveren van uw klanten begrijpen is van groot belang. Lees onze tips&tricks om tot een beter klantinzicht te komen in het vierde deel van onze whitepaper-serie.
Download hier »
Meer klanten aantrekken is de grote wens van iedere ondernemer. Maar hoe krijgt u dat voor elkaar? Lees de tips in het vijfde deel van onze whitepaper-serie.
Download hier »
Hoe haalt u het meeste rendement uit reclame-activiteiten? Maak kennis met de opties die tot uw beschikking staan in het zesde deel van onze whitepaper-serie.
Download hier »