Maak kennis met Frans van de Polder van Fruitmandje

Wij geloven in een persoonlijke boodschap. Communicatie op het juiste moment, in de juiste context. Dit is ook een van de uitdagingen van Frans van de Polder van Fruitmandje. Hij is een van de geselecteerde ondernemers uit het MKB Marketing Onderzoek. Met zijn deelname heeft hij een reclamecampagne gewonnen van PostNL. Wat verwacht hij van PostNL? Wij volgen hem tijdens deze campagne.

Frans van de Polder is dé groenteboer in Rotterdam-Noord en bestaat al 25 jaar. De winkel ging van vader op zoon. Frans is één en al hart voor de zaak. Hij onderscheidt zich met unieke acties, zoals de mogelijkheid voor klanten om een selfie te maken met 1 van de 250 vierkante watermeloenen, die speciaal zijn gekweekt in Japan. “Die was duur, maar ik moest hem hebben!”, aldus Frans.

Frans werkt met een team van vijf medewerkers. Hij kent zijn vaste klantenkring en wisselt met alle klanten een woord. Om op te vallen gebruikt Frans publiciteit en social media. Voor zijn websites Shakeman.nl en Fruitmandje.nl hoopt hij, samen met PostNL, meer klanten te bereiken in het hele land en niet alleen in Rotterdam-Noord.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Dit is een partnerpagina. De redactie van EW is niet verantwoordelijk voor de inhoud.
PostNL

‘Reclame gaat om vertrouwen’

Opvallen tussen de drieduizend reclameboodschappen die we dagelijks krijgen: hoe doe je dat? En welke middelen zijn effectief? Daarover lieten zo’n 150 ondernemers zich bijpraten tijdens het MKB Reclame-event van PostNL en Elsevier, dat plaatsvond in het Oude Magazijn in Amersfoort. Volgens onderzoek vindt de helft van de mkb’ers het een uitdaging om – binnen […]

Lees verder
PostNL

Zo zet u social media, e-mail en netwerken het effectiefst in

Ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (mkb) gebruiken in de eerste plaats social media om bestaande klanten te behouden en nieuwe klanten te vinden, blijkt uit onderzoek. Hoe kunt u deze en andere mediakanalen zo effectief mogelijk inzetten? Ondernemers zetten voor zowel bestaande als potentiële klanten flink in op social media. Daarnaast versturen ze e-mails, […]

Lees hier alle tips!
PostNL

Ondernemers in het mkb doen promotie zelf

De overgrote meerderheid van de ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (mkb) doet het meeste zelf op het gebied van marketing, reclame en promotie, zo blijkt uit onderzoek. Het bedenken van reclames, advertenties en acties komt doorgaans uit de koker van de ondernemer (of het bedrijf) zelf. Dat geldt ook voor het bepalen en beschrijven […]

Lees hier alle tips!
PostNL

Laat online en offline marketing elkaar versterken

Welk mediakanaal kunt u het best inzetten om bestaande en potentiële klanten te bereiken? Direct mail via de brievenbus of toch een advertentie op Facebook? Gelukkig hoeft u niet te kiezen: het kan allebei. Wie online en offline marketing goed op elkaar afstemt, zorgt ervoor dat het één het ander versterkt. Zo haalt u meer […]

Lees hier alle tips!
PostNL

Laat zien wie u bent met een online video

Met een bedrijfsvideo vertelt u het verhaal van uw bedrijf. Een goede bedrijfsvideo inspireert en overtuigt klanten van de waarde van uw producten of diensten. Vijf tips om van video een succes te maken. 1. Kijk het kunstje af Op het internet zijn veel bedrijfsvideo’s te vinden, goede en slechte. Doe daar uw voordeel mee! […]

Lees hier alle tips!
PostNL

Van meer naamsbekendheid naar hogere omzet

Vergroten van de naamsbekendheid is het voornaamste doel van ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (mkb), wanneer zij een reclameactie voor potentiële klanten beginnen. Om ook de omzet te verhogen is meer nodig. Onbekend maakt onbemind. Het is dan ook niet verwonderlijk dat 82 procent van de ondernemers in hun reclameacties probeert om naamsbekendheid onder […]

Lees hier alle tips!
PostNL

Haal meer omzet uit nieuwe klanten

Ruim de helft van de ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (mkb) wil meer omzet halen uit nieuwe klanten, blijkt uit onderzoek dat PostNL liet uitvoeren. Hoe doe je dat? Meer omzet halen uit nieuwe klanten is voor ondernemers de grootste uitdaging: 56 procent worstelt hiermee. Dat blijkt uit onderzoek dat DirectResearch in opdracht van […]

Lees hier alle tips!
PostNL

Meer omzet halen uit bestaande klant

Ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (mkb) investeren het meest van hun marketing- en reclamebudget in het vinden van potentiële klanten, blijkt uit onderzoek dat PostNL liet uitvoeren. Hoe kun je nog meer omzet halen uit bestaande klanten? Bestaande klanten zorgen ervoor dat de zaak blijft draaien. Toch zie je dat niet terug in de […]

Lees hier alle tips!
PostNL

Met weinig budget klanten vinden

Een mooie tv-commercial is niet weggelegd voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (mkb). Het is voor de helft van de ondernemers überhaupt een uitdaging om met hun beperkte budget nieuwe klanten aan te trekken. Dat blijkt uit onderzoek van PostNL. Welke mogelijkheden zijn er wél? Een ruime meerderheid van de ondernemers in het mkb […]

Lees hier alle tips!
PostNL

Maak kennis met Tessa Duste van Rooflife

Wij geloven in een persoonlijke boodschap. Communicatie op het juiste moment, in de juiste context. Dit is ook een van de uitdagingen van Tessa Duste van Rooflife. Zij is een van de geselecteerde ondernemers uit het MKB Marketing Onderzoek. Met haar deelname heeft zij een reclamecampagne gewonnen van PostNL. Wat verwacht zij van PostNL? Wij […]

Bekijk hier de video van Tessa