Premium Lock ‘Succes in Europa is belangrijk voor ons imago’

02 oktober 2018Leestijd: 4 minuten
Taku Morikawa, CEO Europa Uniqlo. Foto: Olivier Middendorp

Het Japanse kledingmerk Uniqlo bestormt de Europese markt en opende onlangs een winkel in Amsterdam. Maar de Japanse CEO Europa Taku Morikawa (44) heeft ‘geen haast’.

Premium Lock

Laden…

Premium Lock

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

  • Bent u al abonnee, maar heeft u nog geen account? Maak die dan hier aan. Extra uitleg vindt u hier.

 

Premium Lock

Verder lezen?

U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.

Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?

Bekijk abonnementen

Premium Lock

Er ging iets fout

Premium Lock

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw