Voor Harry van Grieken was de melkhandel onlosmakelijk met zijn leven verbonden. Samen met zijn neef Hans maakte hij als derde generatie het familiebedrijf Van Grieken groot. Door de fusie in 1988 met het Wassenaarse bedrijf Menken tot Menken Van Grieken ontstond het vierde consumptiemelkbedrijf van Nederland, met een marktaandeel van 12 procent. ‘Harry was in ons bedrijf de man van de reclame en de commerciële contacten,’ zegt Hans (80). ‘Ik deed de organisatie. Hij bedacht allerlei nieuwe dingen en dan keek ik of het haalbaar was.’
Laden…
Word abonnee en lees direct verder
Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.
Bent u al abonnee en hebt u al een account? log dan hier in
Verder lezen?
U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.
Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?
Er ging iets fout
Uw sessie is verlopen
Wilt u opnieuw inloggen