De Nederlandse burger is boos!
Je kunt niet zeggen dat ‘de elite’, om het zo maar eens te noemen, niks in de gaten heeft. Integendeel. Verstandige mensen in en rond politiek Den Haag hebben het over weinig anders dan over het roerige, om niet te zeggen revolutionaire sfeertje in Nederland.