Gerry van der List Premium Corner

Hoe de PvdA verandert in een soort HEMA

13 februari 2019Leestijd: 4 minuten

Een reclamebureau probeert de PvdA uit het slop te trekken door nadrukkelijk de link te leggen met de HEMA. Het warenhuis wil namelijk een ‘leuk leven voor iedereen’ en dat strookt met het gedachtegoed van de PvdA. Gerry van der List betwijfelt of Willem Drees en Joop den Uyl zich achter een dergelijke campagne hadden geschaard.

Laden…

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf € 9,- per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

Verder lezen?

U hebt momenteel geen geldig abonnement. Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen? Bekijk dan onze abonnementen.

Bekijk abonnementen

Er ging iets fout

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw

Premium Corner

Ingelogde abonnees van EWmagazine kunnen reageren
Bij het plaatsen van een reactie geldt een aantal voorwaarden. Klik hier voor de voorwaarden.

Reacties die anoniem worden geplaatst of met een overduidelijke schuilnaam zullen door de moderator worden verwijderd, evenals reacties die niets met het onderwerp van het artikel te maken hebben. Dit geldt evenzeer voor racistische of antisemitische reacties. De moderator handelt in opdracht van de hoofdredacteur.