Premium Lock Hoe de PvdA verandert in een soort HEMA

13 februari 2019Leestijd: 4 minuten
Lodewijk Asscher

Een reclamebureau probeert de PvdA uit het slop te trekken door nadrukkelijk de link te leggen met de HEMA. Het warenhuis wil namelijk een ‘leuk leven voor iedereen’ en dat strookt met het gedachtegoed van de PvdA. Gerry van der List betwijfelt of Willem Drees en Joop den Uyl zich achter een dergelijke campagne hadden geschaard.

Premium Lock

Laden…

Premium Lock

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

  • Bent u al abonnee, maar heeft u nog geen account? Maak die dan hier aan. Extra uitleg vindt u hier.

 

Premium Lock

Verder lezen?

U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.

Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?

Bekijk abonnementen

Premium Lock

Er ging iets fout

Premium Lock

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw