Premium Lock Betere tijdlijn: zo wil Facebook zijn website relevant houden

02 maart 2016Leestijd: 2 minuten
'EPA'

De vind-ik-leuk-knop op Facebook heeft er vijf collega’s bij. ‘Geweldig’, ‘grappig’, ‘verbluft’, ‘verdrietig’ en ‘boos’. Facebook testte de knoppen de afgelopen maanden eerst in Spanje en Ierland, sinds eind februari zijn ze beschikbaar voor alle 1,6 miljard gebruikers wereldwijd.

Premium Lock

Laden…

Premium Lock

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

  • Bent u al abonnee, maar heeft u nog geen account? Maak die dan hier aan. Extra uitleg vindt u hier.

 

Premium Lock

Verder lezen?

U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.

Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?

Bekijk abonnementen

Premium Lock

Er ging iets fout

Premium Lock

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw