Boodschappen Premium Corner

Hoe de coronacrisis ons winkelgedrag heeft veranderd

06 oktober 2020

Door de coronacrisis is het winkelgedrag flink veranderd. In het begin van de crisis werden vooral wc-papier, rijst en soep flink gehamsterd. Na een paar weken stopte dat, maar het koopgedrag bleef ­duidelijk anders. Zo doen consumenten minder vaak boodschappen, maar kopen ze per bezoek wel meer, schrijft het ING Economisch Bureau. Het gemiddelde pinbedrag ligt ruim 20 procent hoger dan vóór de crisis.

Laden…

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf 8 euro per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

Verder lezen?

U hebt momenteel geen geldig abonnement. Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen? Bekijk dan onze abonnementen.

Word abonnee

Er ging iets fout

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw

Premium Corner
Ingelogde abonnees van EWmagazine kunnen reageren
Bij het plaatsen van een reactie geldt een aantal voorwaarden. Klik hier voor de voorwaarden.