Premium Lock Hoe de coronacrisis ons winkelgedrag heeft veranderd

06 oktober 2020Leestijd: 1 minuut
Foto: ANP

Door de coronacrisis is het winkelgedrag flink veranderd. In het begin van de crisis werden vooral wc-papier, rijst en soep flink gehamsterd. Na een paar weken stopte dat, maar het koopgedrag bleef ­duidelijk anders. Zo doen consumenten minder vaak boodschappen, maar kopen ze per bezoek wel meer, schrijft het ING Economisch Bureau. Het gemiddelde pinbedrag ligt ruim 20 procent hoger dan vóór de crisis.

Premium Lock

Laden…

Premium Lock

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

  • Bent u al abonnee, maar heeft u nog niet een account? Maak die dan hier aan. Extra uitleg vindt u hier.

 

Premium Lock

Verder lezen?

U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.

Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?

Bekijk abonnementen

Premium Lock

Er ging iets fout

Premium Lock

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw