cultuur Premium Corner

Talent: Frank Verschoor (29)

25 september 2016Leestijd: 1 minuut

Studeerde business economics en commercial economics in Amsterdam en werkt als manager Sponsoring en Public Relations bij de bank Kempen & Co. Daar zette hij het sponsorplan ‘De slimste roeier van Nederland’ op, een wedstrijd waarbij studenten die actief zijn bij een studentenroeivereniging met hun sport- en studieresultaten kans maken hun collegegeld terug te winnen.

Laden…

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf € 9,- per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

Verder lezen?

U hebt momenteel geen geldig abonnement. Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen? Bekijk dan onze abonnementen.

Bekijk abonnementen

Er ging iets fout

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw

Premium Corner

Ingelogde abonnees van EWmagazine kunnen reageren
Bij het plaatsen van een reactie geldt een aantal voorwaarden. Klik hier voor de voorwaarden.

Reacties die anoniem worden geplaatst of met een overduidelijke schuilnaam zullen door de moderator worden verwijderd, evenals reacties die niets met het onderwerp van het artikel te maken hebben. Dit geldt evenzeer voor racistische of antisemitische reacties. De moderator handelt in opdracht van de hoofdredacteur.