Klanten vinden Whitepaper deel 2 Bekijk in het tweede deel van onze whitepaper-serie de handvatten die PostNL formuleerde om u te helpen met het vinden en mobiliseren van de juiste doelgroep. Dit is een partnerpagina. De redactie van EW is niet verantwoordelijk voor de inhoud. Onderzoek naar reclameacties in het mkb Whitepaper deel 1 Lees de resultaten van het uitgebreide PostNL-onderzoek naar gebruik van marketinginstrumenten en de efficiëntste manier van reclamemaken in het eerste deel van onze whitepaper-serie: Klanten binden Whitepaper deel 3 Lees in het derde deel van onze whitepaper-serie hoe u op relatief eenvoudige manier kan uitvinden wat uw klanten zoeken en hoe u ze vervolgens aan u kunt binden. Weet wat uw klant beweegt Whitepaper deel 4 De drijfveren van uw klanten begrijpen is van groot belang. Lees tips om tot een beter klantinzicht te komen in het vierde deel van onze whitepaper-serie: Zo krijgt u meer bezoekers in uw (web)winkel Whitepaper deel 5 Meer klanten is de wens van iedere ondernemer. Maar hoe krijgt u dat voor elkaar? Lees de tips in het vijfde deel van onze whitepaper-serie: De do’s en don’ts van reclame maken Whitepaper deel 6 Hoe haalt u het meeste rendement uit reclame-activiteiten? Maak kennis met de opties die tot uw beschikking staan in het zesde deel van onze whitepaper-serie: Whitepapers PostNL 9 Mar 2016