Veelgestelde vragen over digitaal betalen:
-
Wie is MultiSafePay?
De betaling van het abonnement wordt digitaal, in een beveiligde betaalomgeving, verwerkt door MultiSafepay, partner van uitgeverij New Skool Media B.V.. MultiSafePay maakt hiervoor gebruik van het Duitse IBAN nummer NL14DEUT0319887804 met BIC: DEUTNL2NXX.
MultiSafepay is een payment service provider en verwerkt online betalingen. Zij leveren betrouwbare en veilige betaaloplossingen voor digitale transacties. Hoewel de handelsnaam MultiSafepay op uw bankafschrift staat vermeld, is uw betaling veilig verwerkt voor de partij waar u uw bestelling heeft geplaatst. In uw geval is dat ONE Business de uitgever van EW.
Lees hier meer over MultiSafepay.
-
Ik betaal aan een Duits IBAN nummer, klopt dat wel?
De betaling van het abonnement wordt digitaal, in een beveiligde betaalomgeving, verwerkt door MultiSafepay, partner van uitgeverij New Skool Media B.V. en ONE Business B.V.. MultiSafePay maakt hiervoor gebruik van het Duitse IBAN nummer NL14DEUT0319887804 met BIC: DEUTNL2NXX.
Lees hier meer over MultiSafepay.
-
Kan ik ook zelf betalen?
Indien u liever niet via een digitale betaallink betaald (snel en veilig) is het natuurlijk ook mogelijk om het openstaande bedrag via een bankoverschrijving te voldoen. Dit doet u door op uw overschrijving de betaalgegevens uit het betaalverzoek over te nemen. Houd daarbij de vervaldatum goed in de gaten.
Wilt u het uzelf nog makkelijker maken? Kies dan voor betaling per automatische incasso. Dan bespaart u € 2,50 administratiekosten, bent u altijd op tijd en u hoeft nergens meer naar om te kijken. Via de klantenservice van EW kunt u snel en eenvoudig de automatische incasso activeren en ook te allen tijde stopzetten. Zij zijn telefonisch bereikbaar via +31 (0)20 – 8947553.
-
Is het veilig?
MultiSafepay is een geregistreerde payment service provider. In Nederland staan zij onder toezicht van De Nederlandsche Bank. Alle inkomende betalingen worden verwerkt door Stichting Derdengelden namens MultiSafepay Internet Payments. Al de processen worden periodiek getoetst volgens ISAE 3402 principes en criteria. Daarnaast zijn zij gecertificeerd volgens de PCI DSS 3.2 Level 1 Service Provider. Deze toetsing is een internationaal erkende veiligheidsstandaard.
Om deze veiligheidsprincipes en het toezicht door DNB heeft One Business B.V. MultiSafepay als partner voor het verwerken van digitale betalingen. Zijn hebben de bankvergunning, zijn technisch gespecialiseerd en zorgen voor een veilige betaling.
-
Hoe weet ik of er geen fraude in het spel is?
Onze betaalverzoeken zijn gebaseerd op onze abonnee-administratie en bevatten de gegevens die u nodig hebt om de betaling te doen. Deze gegevens zijn niet bekend bij eventuele fraudeurs. Mocht u het betaalverzoek toch niet vertrouwen neem dan gerust contact op met onze klantenservice om te controleren of het verzoek klopt. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via +31 (0)20 – 8947553. Vervolgens loopt uw betaling via iDEAL en komt u in uw eigen bekende bankomgeving terechtkomt.
Bankieren en betalen via internet is in Nederland behoorlijk veilig. Toch komt fraude met internetbankieren helaas nog voor. Consumenten zijn redelijk goed beschermd als het toch fout gaat. U leest meer op de website van de Consumentenbond over wat kunt u doen om veilig gebruik te maken van internetbankieren.
-
Hoe weet ik of de betaling gelukt is?
Als de betaling is afgeschreven van uw rekening naar het Duitse IBAN nummer: NL14DEUT0319887804 is de betaling gelukt. Ook zult u een bevestigingspagina zien na de online betaling.
De betaling van het abonnement wordt digitaal, in een beveiligde betaalomgeving, verwerkt door MultiSafepay, partner van uitgeverij New Skool Media B.V. en ONE Business B.V.. MultiSafePay maakt hiervoor gebruik van het Duitse IBAN nummer.
Lees hier meer over MultiSafepay.
-
Waarom is mijn betaling niet succesvol afgerond?
Er kunnen zich meerdere problemen voordoen bij een onsuccesvolle betaling:
– De betaalgegevens die u hebt ingevoerd zijn incorrect. Zorg ervoor dat deze altijd volledig overeenkomen met uw bankkaart.
– Uw internet-browser hapert. Het helpt vaak om uw cookies op te schonen of gebruik te maken van een andere browser.
– De betaling wordt niet geaccepteerd door uw bank.
– Er is een storing bij uw bank waardoor de betaling niet, of vertraagd, wordt verwerkt. U kunt contact opnemen met de klantenservice van MultiSafepay.
-
Ik heb een vraag over mijn rekening. Met wie kan ik contact opnemen?
Als u inhoudelijke vragen heeft over uw factuur en/of rekening dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via +31 (0)20 – 8947553 en per e-mail: [email protected]. Zij helpen u graag op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur.
-
Ik wil via automatische incasso betalen. Hoe regel ik dat?
Wilt u het uzelf nog makkelijker maken? Kies dan voor betaling per automatische incasso. Dan bespaart u € 2,50 administratiekosten, bent u altijd op tijd en u hoeft nergens meer naar om te kijken. Via de klantenservice van EW kunt u de automatische incasso snel en eenvoudig activeren en die ook te allen tijde stopzetten. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 020 – 8947553.
-
Waarom moet ik nog steeds € 2,50 administratiekosten betalen?
Allereerst: dit zijn kosten die onderdeel zijn van de abonnementskosten waar we niet op verdienen. Het beheren, verwerken en herinneren van verschillende betaalwijzen kost tijd en inspanning van onze medewerkers. Ook bij digitaal betalen maken wij die kosten en voor het veilig en makkelijk digitaal betalen worden ons ook kosten doorberekend. Daarom maken de administratiekosten net zoals de verzendkosten van het magazine onderdeel uit van het abonnementsgeld.
Bij een automatische incasso hebben wij minder werk om het verschuldigde abonnementsgeld te incasseren. Ook omdat we zekerder zijn van de betaling, komen we debiteuren die deze betaalwijze kiezen tegemoet met een korting ter hoogte van de administratiekosten.
-
De e-mail komt in mijn spambox binnen. Wat nu?
Door de afzender van de email toe te voegen aan de de lijst met betrouwbare afzenders komt de email de volgende keer wel direct in uw inbox binnen.
Om geen gewenste email meer te ontvangen in uw ‘junk email’ of ‘ongewenste email’ kunt u het volgende doen;
Bij een Outlook-inbox:
- Ga op de email staan in het postvak in.
- Ga naar de tab ‘Start’ en dan naar ‘Verwijderen’
- Klik op ‘Ongewenste email’ en dan op ‘Afzender nooit blokkeren’
U kunt ook zelf een veilige afzender toevoegen om te voorkomen dat email in uw spam-filter terecht komt. Dat gaat zo;
- Ga naar uw inbox.
- Ga naar de tab ‘Start’ en dan naar ‘Verwijderen’
- Klik op ‘Ongewenste email’ en dan op ‘Opties voor ongewenste email’
- Ga naar het tabblad ‘Veilige afzenders’, klik op ‘Toevoegen’ en vul het veilige email adres in.
Per emailpakket kunnen de spamregels van elkaar verschillen en de methode om spam te voorkomen ook. Wij kunnen niet alle methodes op deze pagina bespreken en raden uw daarom aan om uw provider te raadplegen.
-
Ik betaal aan ONE Business B.V. Wie zijn dit?
ONE Business B.V. is de uitgever van: EW en Beleggers Belangen.
-
Is uw vraag niet (nog) niet volledig beantwoord?
Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zijn telefonisch bereikbaar via +31 (0)20 – 8947553. Onze klantenservice helpt u graag op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur.