Ingezonden opinie Waarom is er géén ‘diabetes-tsunami’ in Nederland? Slecht nieuws voert de boventoon in debat over diabetes.
Politiek Jaap van Dissel: ʻAchteraf hadden we ons minder afhankelijk moeten opstellen van de WHO’ De voormalig OMT-voorzitter wuift meeste kritiek weg tijdens verhoor onder ede.