Juist nu het onderwijs baat heeft bij rust en stabiliteit en zich moet bezinnen op de wildgroei aan onderwijsvernieuwingen, presenteren onderwijsorganisaties een rapport met ideeën om het hele stelsel radicaal om te gooien. Het ‘m-woord’ wordt niet expliciet genoemd, maar zelfs de invoering van een middenschool waar kinderen van verschillende leerniveaus tot hun vijftiende of zestiende bij elkaar in dezelfde klas zitten, behoort klaarblijkelijk tot een van de hersenspinsels. Daar gaan we weer, schrijft Ruud Deijkers.
Laden…
Word abonnee en lees direct verder
Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.
Bent u al abonnee en hebt u al een account? log dan hier in
Verder lezen?
U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.
Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?
Er ging iets fout
Uw sessie is verlopen
Wilt u opnieuw inloggen