Premium Lock Unilever gelooft niet meer in modernisering margarine

18 september 2017Leestijd: 4 minuten
1920: Blue Band kwam eerst in Groot-Brittannië op de markt

Unilever wil de margarinedivisie verkopen. Ruim 140 jaar produceerde het bedrijf de ‘kunst­boter’. Zoo fijn als boter, doch niet zoo duur. Daar denken gezondheidsgoeroes vandaag de dag anders over.

Premium Lock

Laden…

Premium Lock

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

  • Bent u al abonnee, maar heeft u nog geen account? Maak die dan hier aan. Extra uitleg vindt u hier.

 

Premium Lock

Verder lezen?

U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.

Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?

Bekijk abonnementen

Premium Lock

Er ging iets fout

Premium Lock

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw