Liesbeth Wytzes
Er zijn nog tien wachtenden voor u
Omdat ik een haastig persoon ben en vind dat ik altijd duizend gewichtige taakjes en werkjes heb, heb ik een hekel aan wachten. Ik vind het enorme tijdverspilling en weet altijd wel betere dingen te doen. Het is zinloos en irritant, maar het ergste is dat een groot deel van het leven nu eenmaal uit wachten bestaat. Je zou zelfs, in een sombere bui, kunnen zeggen dat je eindeloos moet wachten tot het leven leuk wordt, en meestal duurt dat maar kort. Zeker niet zo lang als het wachten duurde.