Postmarkt Premium Corner

Afnemende klanttevredenheid baart PostNL zorgen

05 maart 2020Leestijd: 1 minuut

Het enthousiasme voor PostNL bekoelt. Afgelopen jaar zei 27 procent van de klanten enthousiast te zijn over het postbedrijf, twee jaar eerder was dat nog 41 procent. Dat blijkt uit het onlangs gepresenteerde jaarverslag van PostNL.

Laden…

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf € 9,- per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

Verder lezen?

U hebt momenteel geen geldig abonnement. Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen? Bekijk dan onze abonnementen.

Bekijk abonnementen

Er ging iets fout

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw

Premium Corner

Ingelogde abonnees van EWmagazine kunnen reageren
Bij het plaatsen van een reactie geldt een aantal voorwaarden. Klik hier voor de voorwaarden.

Reacties die anoniem worden geplaatst of met een overduidelijke schuilnaam zullen door de moderator worden verwijderd, evenals reacties die niets met het onderwerp van het artikel te maken hebben. Dit geldt evenzeer voor racistische of antisemitische reacties. De moderator handelt in opdracht van de hoofdredacteur.