Premium Lock De mens achter: online-bloemenservice bloomon

11 oktober 2018Leestijd: 1 minuut
Patrick Hurenkamp van bloomon.

Online-bloemenservice bloom­on bestaat intussen vier jaar. Wat is het geheim?

Patrick Hurenkamp: ‘Traditioneel gezien zitten er veel schakels tussen de bloemenkweker en de consument. Deze lange keten maakt bloemen duurder en de versheid lijdt er ook onder. Wij ­kopen direct in bij kwekers, onze stylisten maken er bijzondere bossen van en wij leveren aan huis. Ook ontwikkelen wij nieuwe soorten met kwekers om te blijven verrassen.’

Premium Lock

Laden…

Premium Lock

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

  • Bent u al abonnee, maar heeft u nog geen account? Maak die dan hier aan. Extra uitleg vindt u hier.

 

Premium Lock

Verder lezen?

U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.

Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?

Bekijk abonnementen

Premium Lock

Er ging iets fout

Premium Lock

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw