Retail Premium Corner

De mens achter: online-bloemenservice bloomon

11 oktober 2018Leestijd: 1 minuut

Online-bloemenservice bloom­on bestaat intussen vier jaar. Wat is het geheim?

Patrick Hurenkamp: ‘Traditioneel gezien zitten er veel schakels tussen de bloemenkweker en de consument. Deze lange keten maakt bloemen duurder en de versheid lijdt er ook onder. Wij ­kopen direct in bij kwekers, onze stylisten maken er bijzondere bossen van en wij leveren aan huis. Ook ontwikkelen wij nieuwe soorten met kwekers om te blijven verrassen.’

Laden…

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf € 9,- per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

Verder lezen?

U hebt momenteel geen geldig abonnement. Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen? Bekijk dan onze abonnementen.

Bekijk abonnementen

Er ging iets fout

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw

Premium Corner

Ingelogde abonnees van EWmagazine kunnen reageren
Bij het plaatsen van een reactie geldt een aantal voorwaarden. Klik hier voor de voorwaarden.

Reacties die anoniem worden geplaatst of met een overduidelijke schuilnaam zullen door de moderator worden verwijderd, evenals reacties die niets met het onderwerp van het artikel te maken hebben. Dit geldt evenzeer voor racistische of antisemitische reacties. De moderator handelt in opdracht van de hoofdredacteur.