Premium Lock ‘We wilden een merk beginnen met een impact’

10 april 2018Leestijd: 4 minuten
Carel Neuberg (57) is CEO van mineraalwatermerk Marie-Stella-Maris

Carel Neuberg (57) is CEO van mineraalwatermerk Marie-Stella-Maris. Dat is een social enterprise: geld verdienen en tegelijk iets goed doen. ‘We willen geen zielig merk zijn.’

Premium Lock

Laden…

Premium Lock

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

  • Bent u al abonnee, maar heeft u nog geen account? Maak die dan hier aan. Extra uitleg vindt u hier.

 

Premium Lock

Verder lezen?

U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.

Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?

Bekijk abonnementen

Premium Lock

Er ging iets fout

Premium Lock

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw