Premium Lock Mark de Lange: ‘Traditioneel is een bril geen tof product’

30 januari 2018Leestijd: 4 minuten
Mark de Lange. Foto's: Adrie Mouthaan

Oprichter Mark de Lange (36) wil Ace & Tate laten uitgroeien tot een internationaal brillenmerk. Het bedrijf hanteert een vaste prijs. ‘De brillenmarkt is ondoorzichtig.’

Premium Lock

Laden…

Premium Lock

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

  • Bent u al abonnee, maar heeft u nog geen account? Maak die dan hier aan. Extra uitleg vindt u hier.

 

Premium Lock

Verder lezen?

U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.

Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?

Bekijk abonnementen

Premium Lock

Er ging iets fout

Premium Lock

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw