In de cijfers Premium Corner

Nederland zet zich op de kaart met de stad

09 november 2017Leestijd: 2 minuten

Institutionele beleggers, ondernemingen en bedrijvenlobby VNO-NCW zetten afgelopen week hun schouders onder het nieuwe visitekaartje van Nederland in het buitenland: TristateCity. Nederland presenteert zich niet goed in het buitenland, is het idee. Dus weg met de klompen en de tulpen. Door zichzelf als groot stedelijk gebied op de kaart te zetten, kan Nederland meer investeerders aantrekken.

Laden…

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf € 9,- per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

Verder lezen?

U hebt momenteel geen geldig abonnement. Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen? Bekijk dan onze abonnementen.

Bekijk abonnementen

Er ging iets fout

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw

Premium Corner

Ingelogde abonnees van EWmagazine kunnen reageren
Bij het plaatsen van een reactie geldt een aantal voorwaarden. Klik hier voor de voorwaarden.

Reacties die anoniem worden geplaatst of met een overduidelijke schuilnaam zullen door de moderator worden verwijderd, evenals reacties die niets met het onderwerp van het artikel te maken hebben. Dit geldt evenzeer voor racistische of antisemitische reacties. De moderator handelt in opdracht van de hoofdredacteur.