Premium Lock The Dutch gezelligheid: altijd tijd voor een feestje

08 mei 2017Leestijd: 2 minuten
De Hannover Messe kleurde vorige maand oranje op Koningsdag

Een beetje lacherig doet de Franse inge­nieur Gustave Eiffel over een als bar geposteerde ‘deurtafel’ van Gerard Heineken op de Wereldexpo van 1889. Franse arrogantie. Uiteindelijk steelt de Nederlandse brouwer de show met zijn bier, zo is te zien in de nieuwste commercial van Heineken.

Premium Lock

Laden…

Premium Lock

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

  • Bent u al abonnee, maar heeft u nog geen account? Maak die dan hier aan. Extra uitleg vindt u hier.

 

Premium Lock

Verder lezen?

U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.

Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?

Bekijk abonnementen

Premium Lock

Er ging iets fout

Premium Lock

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw