cultuur Premium Corner

Wat managers kunnen leren van politieke retoriek

30 mei 2016Leestijd: 1 minuut

Jan Driessen  – A Story to Tell? 
Bertram+De Leeuw, 157 pagina’s, € 19,95
3 van de 5 sterren

Managers uit het bedrijfsleven hebben zelden een hoge pet op van politiek Den Haag, maar Jan Driessen laat zien dat ze nog het nodige over retorica kunnen leren van politici. Driessen was ­tv-journalist, communicatieman van AEGON en campagneadviseur van Mark Rutte. Hij schrijft meeslepend over Bill en Hillary Clinton, Mandela, Tony Blair, Yasser Arafat. Hij toont de kneepjes van het communicatievak.

Laden…

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf € 9,- per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

Verder lezen?

U hebt momenteel geen geldig abonnement. Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen? Bekijk dan onze abonnementen.

Bekijk abonnementen

Er ging iets fout

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw

Premium Corner

Ingelogde abonnees van EWmagazine kunnen reageren
Bij het plaatsen van een reactie geldt een aantal voorwaarden. Klik hier voor de voorwaarden.

Reacties die anoniem worden geplaatst of met een overduidelijke schuilnaam zullen door de moderator worden verwijderd, evenals reacties die niets met het onderwerp van het artikel te maken hebben. Dit geldt evenzeer voor racistische of antisemitische reacties. De moderator handelt in opdracht van de hoofdredacteur.