Vijftien jaar was Michel Schaeffer een van de architecten van bol.com. Als marketingdirecteur was hij in die dynamische omgeving een baken van rust, zegt Daniel Ropers (47), tot twee jaar geleden algemeen directeur van de webwinkel. ‘Michel was innovatief en resultaatgericht. Hij won alle prijzen die er te winnen zijn en was een wijs man. Bescheiden, intelligent, onafhankelijk en nieuwsgierig. Zelfs onder grote druk bleef hij zijn principes trouw. En hij was heel geestig. We hebben met z’n allen veel gelachen.’
Laden…
Word abonnee en lees direct verder
Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.
- Bent u al abonnee, maar heeft u nog niet een account? Maak die dan hier aan. Extra uitleg vindt u hier.
Reeds op EWmagazine.nl geregistreerd?Log dan direct in
Verder lezen?
U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.
Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?
Er ging iets fout
Uw sessie is verlopen
Wilt u opnieuw inloggen