Een kuuroord voor de rijken vormt het decor voor de Rossini-opera De Barbier van Sevilla van regisseursduo Leopold Witte en Geert Lageveen. Hun hippie-Carmen van enkele jaren terug was een mooie vondst. Die paste naadloos.
Nu zou het toneel net zo goed het dek van een cruiseschip kunnen zijn: het blijft een beeldschoon plaatje dat weinig aan het verhaal toevoegt.
Laden…
Word abonnee en lees direct verder
Al vanaf € 9,- per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.
Bent u abonnee en hebt u al een account?
Log dan hier in
Verder lezen?
U hebt momenteel geen geldig abonnement. Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen? Bekijk dan onze abonnementen.
Er ging iets fout
Uw sessie is verlopen
Wilt u opnieuw inloggen
Ingelogde abonnees van EWmagazine kunnen reageren
Bij het plaatsen van een reactie geldt een aantal voorwaarden. Klik hier voor de voorwaarden.
Reacties die anoniem worden geplaatst of met een overduidelijke schuilnaam zullen door de moderator worden verwijderd, evenals reacties die niets met het onderwerp van het artikel te maken hebben. Dit geldt evenzeer voor racistische of antisemitische reacties. De moderator handelt in opdracht van de hoofdredacteur.