Premium Lock Documentaire kok Redzepi in Tokio mist spanning

05 september 2016Leestijd: 1 minuut
Deens fenomeen Redzepi in Tokio

Maurice Dekkers was een van de bedenkers van het consumentenprogramma Keuringsdienst van Waarde waarin hij droogkomisch maar messcherp de leugens en marketingtrucs achter ossenstaartsoep of olijven blootlegde.

Premium Lock

Laden…

Premium Lock

Word abonnee en lees direct verder

Al vanaf €15 per maand leest u onbeperkt alle edities en artikelen van EW. Bekijk onze abonnementen.

  • Bent u al abonnee, maar heeft u nog geen account? Maak die dan hier aan. Extra uitleg vindt u hier.

 

Premium Lock

Verder lezen?

U bent momenteel niet ingelogd of u hebt geen geldig abonnement.

Wilt u onbeperkt alle artikelen en edities van EW blijven lezen?

Bekijk abonnementen

Premium Lock

Er ging iets fout

Premium Lock

Uw sessie is verlopen

Wilt u opnieuw